loading...
ترفندهاي افزايش آمار و فروش
حسين صافي بازدید : 64 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بمباران گوگلی (یا بمباران پیوندها)، در اصل بمباران کردن موتور جستجو توسط پیوندهایی (لینک‌هایی) است که به یک صفحه خاص و با عبارتی خاص فرستاده می‌شوند به ترتیبی که جستجو بر اساس آن عبارت کاربر جستجوگر را در اولین مورد به صفحه پیوند داده شده هدایت کند. اصولا موتورهای جستجو بر اساس پیوندهایی که به صفحات داده می‌شوند کار می‌کنند. پایه موتورهای جستجو طوری بنا شده است که پیوندهای موجود در وبلاگ‌ها و سایت‌ها را یافته و بر اساس تعداد آن پیوندها به آن صفحه رتبه می‌دهند. بدیهی‌ست هر چه تعداد پیوندهای داده شده به آن صفحه (البته بر اساس ترکیب روی پیوند) بیش‌تر باشد، این رتبه بهتر خواهد بود. بر اساس چنین الگوریتمی در موتورهای جستجو، و با انگیزه‌های متعدد، بمب‌های اینترنتی توسط گروهی از تولیدکنندگان محتوا اعم از وبلاگ‌ها و وب‌گاه‌ها که در زمینه‌ای مشترک هستند، ساخته می‌شوند.

دسته‌بندی

بمب‌های تفننی: همان طور که از نامش پیداست این بمب‌ها برای شوخی و طنز ایجاد می‌شوند و هدف آن شوخی با فرد، شرکت یا هر چیز دیگر است.
بمب‌های شخصی: بمباران گوگل با نام افراد. در این مورد با جستجوی افراد بر اساس نام یک فرد، صفحه شخصی وی رتبه اول را کسب می‌کند.
بمب‌های پولی: در این مورد فرد با ارائه پول به موتورهای جستجو صفحه مورد نظر خود را در رتبه اول قرار می‌دهد. این کار با مساله تبلیغات در موتورهای جستجو متفاوت است.
بمب‌های دادگستر: در این حالت انگیزه‌های متعددی از قبیل کمک به یک فرد، اعتراض و یا هر انگیزه مشابهی برای ساخت بمب گوگلی وجود دارد. (برای مثال ترکیب persian Gulf را در گوگل جستجو کنید و برروی اولین نتیجه جستجو کلیک کنید.)
حسين صافي بازدید : 73 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
با افزایش کاربرد های وب ، طراحان وب روش های جدیدی را در ایجاد وب سایتها به کار بستند که باعث راحت تر شدن دسترسی به داده ها برای کاربر و مشارکت کاربر در ایجاد داده ها میشود. نمونه بسیار روشنی از این سایت ها Wikipedia است که توسط کاربرانش گسترش پیدا میکند و مدیران این سایت فقط محیطی را برای استفاده از توانایی های کاربران فراهم میکنند.
مفهوم وب2 اولین بار در یک همایش توسط معاون موسسه oreilly مطرح شد. آنها به دنبال نسل جدیدی از وب بودند که بتواند جذاب، کاربردی و قابل گسترش باشد. اینگونه بود که کنفرانس وب2 شکل گرفت و بحث های زیادی پیرامون این پدیده مطرح شد. امروزه جستجوی این عبارت در گوگل بیش از 10 میلیون نتیجه را بر می‌گراند.

مقایسه چند سرویس وب دویی با رقبای های وب یک آنها:

حسين صافي بازدید : 117 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
گاهی نکات طراحی رابط کاربری در وب سایت ها آنقدر ظریف است که حتی بزرگترین طراحان نیز از آن غافل میشوند .

یکی از نکاتی که در طراحی جیمیل رعایت شده ، اما در سایت هات میل رعایت نشده است، استفاده از مفهوم دکمه است. دکمه در کلیه سایت ها مفهوم ثبت شدن را برای کاربر دارد. در حالی که لینک مفهوم منتقل شدن به صفحه دیگر را می رساند. اما گاهی طراحان این دو شیئ را جابجا استفاده میکنند. به شکل زیر توجه کنید. شما در هنگامیکه یک ایمیل باز است ، دکمه های زیر را در یاهو و جیمیل مشاهده میکنید. اما در صورتی که در هاتمیل باشید فقط چند لینک بالای صفحه می بینید. حتی من هم که با محیط هاتمیل مدت هاست کار میکنم، هنوز هنگامیکه روی لینک delete کلیک میکنم حس میکنم احتمال داره الان صفحه بره به یه آدرس دیگه.
اشتباهات طراحی وب در سایت های بزرگ



 

نکته دوم : متمایز نبودن منوهای پایین افتادنی از لینک ها

حسين صافي بازدید : 75 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
الکسا (به انگلیسی: Alexa) یک وبگاه ارزیابی وبگاه‌های اینترنتی است که جایگاه آنها را در اینترنت طبق اطلاعات موجود مانند ترافیک ارزیابی می‌کند.
الکسا یک وبسایت معتبر بین المللی می باشد که با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف و همچنین وب سایتها اقدام به رتبه بندی آنها می نماید. خلاصه و چکیده این رتبه بندی عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد رتبه وبسایت شما بالاتر می باشد.

آیا تا بحال پرسیده اید که این سایت چگونه ترافیک سایتها و رتبه آنها را تعیین میکند.سایت الکسا همانند سایتهای گوگل و یاهو دارای یک نوار ابزار مخصوص به خود است که کاربران میتوانند با نصب آن، از امکانات سایت الکسا استفاده نمایند. یکی از کارهایی که این نوار ایزار انجام میدهد این است که تمام بازدیدهایی را که کاربر انجام میدهد را به سایت الکسا گزارش می دهد. سایت الکسا با توجه به این گزارشها، آمار ترافیک سایتها و رتبه آنها را ارائه می کند. با نصب نوار ابزار در پایین مرورگر رتبه ی جهانی سایت و نمودار آماری سایت مربوطه نمایان و رسم می شود.

افزایش رتبه الکسا میسر نیست مگر با جذب بیشتر بازدیدکننده برای پایگاه اینترنتی خود . بهترین روش بالا بردن کاربران سایت استفاده از موتورهای جستجوی فعال در اینترنت است . از جمله قدرتمند ترین این موتورهای جستجو گوگل می باشد این موتور جستجوی قدرتمند دارای بیشترن محبوبیت در بین کاربران ایرانی می باشد بطوریکه بیش از ۸۵ درصد فارسی زبانان و ایرانیان از این سایت برای پیدا کردن موضوع و مطلب مورد نیازشان در شبکه جهانی اینترنت استفاده می کنند .

منبع : http://i-t.blogfa.com
حسين صافي بازدید : 111 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

الکسا یک وبسایت معتبر بین المللی می باشد که با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف و همچنین وب سایتها اقدام به رتبه بندی آنها می نماید.
خلاصه و چکیده این رتبه بندی عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد رتبه وبسایت شما بالاتر می باشد.

آیا تا بحال پرسیده اید که این سایت چگونه ترافیک سایتها و رتبه آنها را تعیین میکند.سایت الکسا همانند سایتهای گوگل و یاهو دارای یک نوار ابزار مخصوص به خود است که کاربران میتوانند با نصب آن، از امکانات سایت الکسا استفاده نمایند. یکی از کارهایی که این نوار ایزار انجام میدهد این است که تمام بازدیدهایی را که کاربر انجام میدهد را به سایت الکسا گزارش می دهد. سایت الکسا با توجه به این گزارشها، آمار ترافیک سایتها و رتبه آنها را ارائه می کند.
با نصب نوار ابزار در پایین مرورگر رتبه ی جهانی سایت و نمودار آماری سایت مربوطه نمایان و رسم می شود.

نصب نوار ابزار
افزایش رتبه الکسا میسر نیست مگر با جذب بیشتر بازدیدکننده برای پایگاه اینترنتی خود . بهترین روش بالا بردن کاربران سایت استفاده از موتورهای جستجوی فعال در اینترنت است . از جمله قدرتمند ترین این موتورهای جستجو گوگل می باشد این موتور جستجوی قدرتمند دارای بیشترن محبوبیت در بین کاربران ایرانی می باشد بطوریکه بیش از ۸۵ درصد فارسی زبانان و ایرانیان از این سایت برای پیدا کردن موضوع و مطلب مورد نیازشان در شبکه جهانی اینترنت استفاده می کنند .

دانلود طرح لایه باز آرم الکسا

سایت الکسا : کلیک کنید
منبع : تک طرح

حسين صافي بازدید : 158 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تبلیغات رایگان در گوگل


تبلیغ رایگان در گوگل Google

[تبلیغ رایگان در گوگل Google]


آموزش رازهای تبلیغ رایگان در گوگل Google

بعد از 7 سال تجربه در امر تبلیغات و Search Engine Optimization تجربه ای بسیار گرانبها را

در مورد رازهای گوگل بدست آورده ام كه با توجه به روند كاركرد منطقی گوگل براحتی میتوان آنرا دور زد

و برایگان در آن تبلیغات كرد !

در این روش ابداعی كه در این بسته آموزشی در فیلمهای آن میتوانید یاد بگیرید كاملا تصویری و ویدئویی و بزبان فارسی بوده و تمام ملزومات آن داخل بسته می باشد ...



در این مجووعه آموزشی بطرز كاملا عملی بشما یاد میدهیم :

1- چگونه بازدید كننده سایتهای بسیار پر بازدید مثلا :

میهن دانلود یا پی سی دانلود یا پی سی ورلد یا هر سایت پر بازدید دیگری كه خودتان سراغ دارید و مایل به داشتن تمام بازدید كننده های ان سایت هستید !!! را براحتی در عرض یك الی 3 ماه تماما بسوی سایت خودمان سرازیر كنیم !

2- چگونه پیج رنكمان را در گوگل بسیار سریع به 3 الی 10 برسانیم ...

3 - چگونه بدون ارسال هیچ مطلبی در سایتمان روزانه بالغ بر 40.000 بازدید كننده داشته باشیم ...

4- چگونه بینندگان سایتمان را 100 % مجبور بدیدن تبلیغات خودمان و خرید محصولاتمان بكنیم ... و انگیزه آنها را بتحریك در بیاوریم ...

5 - چگونه دیگران را تشویق به لینك دادن به ما و دعوت بهمكاری بكنیم ...

6- چگونه كاری كنیم تمام ایرانیان وبگرد وارد سایتمان شوند ...

7- چگونه طی 1-5 ماه صاحب یكی از بزرگترین و پر بازدید ترین سایتهای ایرانی شویم ...

8- چگونه ده ها میلیون ایمیل را متعلق به ایرانیان را جمع آوری كنیم و آنها را مجبور به دادن ایمیلشان بما بكنیم ...

9- چگونه توسط خود یا هو روزانه توسط سرور یاهو به ایمیل تمام این ایرانیان روزانه بالغ بر میلیونها ایمیل بدون اسپم شدن بفرستیم ...

10 - چگونه به این لیست ایمیلهای جمع آوری شده توسط خود بازدید كنندگان دقیقا بداخل پوشه INBOX نه Spam ایمیل زده و 100 % ایمیل

ارسال شده توسط اعضا باز و خوانده شود ....

بسته مورد نظر با پك و بسته اختصاصی و پكینگ و كاور برای شما ارسال میشود ...

ابتدا فرم سفارش را پر كنید و بعد بسته مورد نظر به دم منزل شما توسط مامور پست آورده شده و مبلغ آنرا بعد ازدریافت بسته به مامور پست تحویل دهید در هر كجای ایران كه هستید ....

قیمت: 7,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید تبلیغات رایگان در گوگل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تبلیغات رایگان در گوگل


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
حسين صافي بازدید : 79 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آموزش افزایش ترافیک سایت


مجموعه ارزشمند آموزش رازهای افزایش ترافیک سایت

مجموعه ارزشمند آموزش رازهای ترافیک که شامل ۱۲ سی دی بوده (اما این فروشگاه ب این مجموعه را به دو دی وی دی برای صرفه جویی تغییر داد) بدون هیچ کم و کاستی برای علاقمندان جمع آوری شده است. با نرم افزار مجموعه آموزشی افزایش رازهای ترافیک - Traffic Secrets میتوانید با سئو یا SEO برای بهبود رتبه سایت و افزایش ترافیک بیشتر آشنا شده و از آن در بالا بردن رتبه سایت یا وبلاگ خود بهره مند شوید.


در مجموعه آموزشی رازهای افزایش ترافیک شما می آموزید چگونه ترافیک وب سایت خود را به بالاترین میزان ممکن برسانید.

این مجموعه ارزشمند گام به گام شما را به سمت افزایش ترافیک وب سایت و در نتیجه فروش بیشتر محصولات و خدمات یا عرضه کردن بهتر مطالبتان در اینترنت رهنمون می‏سازد. این دوره شامل یک دی وی دی فیلم با مطالب متنوع به زبان انگلیسی است.





فهرست مجموعه آموزشی رازهای افزایش ترافیک - Traffic Secrets:

سی دی شماره ۱ : دوره مقدماتی
در این سی دی شما با مفاهیم ایجاد ترافیک بیشتر، درآمد بیشتر آشنا می شوید.

سی دی شماره ۲ : اکتشاف بازار
در این سی دی شما فرا می گیرید چگونه به یک جاسوس قوی بدل شده و با بررسی رقبا روشهای کسب بازدید از وب سایتهای آنها را براحتی برای وب سایت خود بکارببندید و ترافیک بیشتر و سودمندتری کسب کنید.

سی دی شماره ۳ : علم کلمات کلیدی
در این سی دی شما اسرار قدرتمند تحقبق روی کلمات کلیدی را فرا می گیرید که ۹۹% از بازاریابان از و جود آنها بی اطلاعند. این مجموعه دانش شما در زمینه کلمات کلیدی عمیقتر خواهد کرد .

سی دی شماره ۴ : بهینه سازی برای موتورهای جستجو
در این سی دی آخرین استراتژی های بهینه سازی وب سایت برای کسب رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو و همچنین بسیاری از تکنیکهای موتورهای جستجو به شما آموزش داده می شود.

سی دی شماره ۵ : کارخانه تولید محتوا
در این سی دی چگونگی راه اندازی کارخانه تولید محتوای باکیفیت بالا و ایجاد ترافیک با استفاده از محتوای آهنربایی را به صورت منظم شرح می دهیم.





سی دی شماره ۶ : بازاریابی ویدئویی
در این سی دی دنیای جدید و هیجان انگیز از کلیپ های بازاریابی و آموزش سریع و آسان استفاده از ویدیو در بازار یابی خود و جلب ترافیک را می آموزید .

سی دی شماره ۷ : استراتژی دسته جمعی
در این سی دی می آموزید چگونه از شبکه های اجتماعی و سایت های پربیننده برای جذب ترافیک استفاده کرده و یک ترافیک پیوسته و همیشگی بر روی وبسایت خود داشته باشید .

سی دی شماره ۸ : تسلط برAdWords گوگل
در این بخش اسرار تبلیغات گوگلی برای شما بیان شده و شما با موضوعات جدیدی در زمینه راهکارهای بهتر و سودمندتر استفاده از تبلیغات گوگل آشنا شده و می آموزید از چه کلماتی استفاده کنید که با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را داشته باشید . در این مجموعه می آموزید تبلیغات خود را در چه بازه های زمانی در کجا و به چه شکل به نمایش درآورید تا با کمترین هزینه بیشترین بازدیدکننده مطلوب و هدف خود را داشته باشید .

سی دی شماره ۹ : روشهای تبلیغات
در این سی دی می آموزید چگونه فراتر از تبلیغات گوگل رفته و روشهای دیگر تبلیغات برای شما شرح داده می شود .

سی دی شماره ۱۰ : تبلیغات نرم افزاری
در این سی دی به بحث در مورد مجموعه وسیعی از روشهای جدید تبلیغاتی با استفاده از نرم افزارهای آنلاین می پردازیم . ایجاد ترافیک از طریق امکانات نوارابزارها ، ویدجت ها ، برنامه های شبکه های اجتماعی ، shareware ، فایل های P2P و ....

سی دی شماره ۱۱ : روش های تبلیغات گروهی
در این سی دی شما می آموزید چگونه با استفاده از بازایابی شبکه ای برای تولید ترافیک مفید سود برده و سایر رقیبان را براحتی پشت سر بگذارید که این روش یکی از استراتژی های قدرتمند در بازاریابی اینترنتی است.

سی دی شماره ۱۲ : طرح جامع
در این سی دی ، شما به انتخاب طرح جامع و کاملی برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مناسب سوق داده می شوید .

به زبان اصلی

قیمت: 5,500 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش افزایش ترافیک سایت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش افزایش ترافیک سایت


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
حسين صافي بازدید : 100 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

طرح توجیهی تولید نرم افزار و صفحات وب /اورجینال/


طرح توجیهی تولید نرم افزار و صفحات وب
ورژن جدید – به زبان فارسی

مناسب برای
اخذ وام بانكی از بانك ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد كسب و كار مناسب با درآمد بالا و كارآفرینی

این محصول به صورت سی دی ارائه شده است
شماره مجوز محصول اورجینال 1987/24

قیمت: 12,000 تومان

درصد :49

روش خرید: برای خرید طرح توجیهی تولید نرم افزار و صفحات وب /اورجینال/، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید طرح توجیهی تولید نرم افزار و صفحات وب /اورجینال/


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
حسين صافي بازدید : 104 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آموزش سرمایه گزاری در اینترنت


آموزش سرمایه گزاری در اینترنت UHS

استفاده از این روش = کسب درآمد عالی از اینترنت



uhs2012=درآمد عالی

با استفاده از این سی دی شما قادر خواهید بود در مدت زمان مناسبی به درآمد اینترنتی برسید و تا پایان عمر از این درآمد بهره ببرید. این برنامه با تمامی برنامه ها و سی دی هایی که تاکنون دیده و یا شنیده اید و یا در مورد کسب درآمد از اینترنت وجود دارند متفاوت است و برای کسب درآمد از آن هیچ نیازی به کار کردن با سایتهای کسب درآمد کلیکی و مجموعه گیری نیست چون اصلا قرار نیست که شما با این سایتها و روشها به درآمد برسید.

دریافت درامد در حساب بانکیتان

ملی , صادرات,تجارت و………..

یکبار شروع کنید >>> برای همیشه از اینترنت پول در آورید



مطمئن ترین و پولساز ترین اموزش و برنامه کسب درآمد از اینترنت



>>> >> فقط چند قدم تا درآمد و رسیدن به ثروت منطقی فاصله دارید << <<<




کسب درآمد از اینترنت به راحتی یک آب خوردن!



اما هر کاری یک راهی درست داره



آموزش ها شامل سه بخش زیر می باشد:





۱.کسب درآمد از خدمات بک لینک دهی=تعدادی از سایت ها در حال حاضر با همین روش ماهانه یک میلیون درآمد دارن اونم با کمترین زحمت.



۲٫کسب درآمد بدون نیاز به فروشگاه اینترنتی به صورت تصویری فروش در ۲۴ساعت.



۳٫فروش و کسب درآمد در ۴۸ ساعت با فروشکاه اینترنتی و بدون فروشکاه اینترنتی



به همراه نکاتی درباره فروش ضربتی به صورت pdf.



ما فقط در یک نوبت با استفاده از فروش در ۴۸ ساعت در خوشبینانه ترین حالت توانستیم با صرف ۳۰هزارتومان طی ۷۲ساعت ۳۰۰هزارتومان درآمد کسب نماییم .



این سه بخش در سی دی در ۶ پوشه جدا از هم قرار دارد.



من تاکید دارم روش انجام یک کار بسیار در موفقیت یک فرد تاثیر دارد به طوری که ۱ساعت کار بافکر انجام دادن بهتر از ۷ساعت کار بدون فکر و هدف است.



به گفته کارشناسان حوضه IT در حال حاضر کسب وکار اینترنتی یکی از پربازده ترین شغل هاست ,که با صرف هزینه های کم ,درآمد زیادی را برای صاحبان آن به ارمغان می آورد.

اما با روش درست و منطقی همراه با پشتکار


در کشور در حال توسعه ایران اینترنت بهترین زمینه برای اشتغال و کسب درآمد در منزل می باشد.





سی دی آموزشی کاملا اورجینال بوده و با پک و بسته بندی اورجینال به همراه آرم سایت به فروش می رسد.

+هدیه ویژه+سورپرایز



در ضمن محصول دارای یک هدیه با نام ۷۰۰طرح توجیهی و خوداشتغالی به همراه نحوه تشکیل شرکت تعاونی جهت دریافت وام ۴% از موسسه مهر نیز می باشد که در سی دی با نام ۷۰۰طرح قرار دارد.

این سی دی بی نظیر آموزشی باصرف 3سال زمان و صرف هزینه میلیونی با روش آزمون و خطا گردآوری شده و هدف آن قرار دادن شما در مسیر درست درآمدی می باشد.

قیمت: 19,900 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش سرمایه گزاری در اینترنت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش سرمایه گزاری در اینترنت


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
حسين صافي بازدید : 129 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آموزش بهینه سازی و افزایش رتبه سایت


این مجموعه شامل ۱۲ دی وی دی می باشد آموزش بصورت انگلیسی می باشد
امروزه پر کاربردترین ابزاری که کاربران جهت یافتن محصولات و اطلاعات بر روی اینترنت مورد استفاده قرار میدهند، موتور جستجو است. در نتیجه، یک رده بندی خوب در یک موتور جستجو میتواند بسیار مفید و سودمند باشد. کاربران به ندرت تمایل به مطالعه صفحات سوم به بعد از نتایج جستجو را دارند، لذا جایگیری در چنین صفحاتی، رده بندی ضعیف نام میگیرد.
هدف از بهینه سازی موتور جستجو، افزایش تعداد بیننندگان یک سایت اینترنتی از طریق بالا بردن رتبه سایت در لیست غیر پولی و رایگان نتایج موتورهای جستجو می باشد.
دانستن و درک دقیق الگوریتم های بکار رفته در یک موتور جستجو، بی شک مزایای بسیاری برای بازریاب موتورهای جستجو دارد. هر چند که موتورهای جستجو هرگز راز اختصاصی کارکرد داخلی خود را فاش نمیکنند ( به خاطر برخی عوامل) . همچنین، الگوریتم استفاده شده توسط یک موتور جستجو در حقیقت ترکیبی از هزاران الگوریتم بهم پیوسته است.
حتی یک دانشمند کامپیوتر در Google به تنهایی قادر به درک عوامل موثر در یک صفحه نتیجه جستجو نمی باشد و قطعاً استنتاج الگوریتم های دقیق نیز غیرممکن، است. عملاً متغییرهای بسیار زیادی درگیر این مسئله هستند. برخی از این فاکتورها به عنوان بهبود فاکتورهای منفی سبب آسب رسیدن به رتبه وب سایت می شوند. بازاریابان موتورهای جستجو از بسیاری از عوامل رده بندی آگاهی دارند که برخی از آنها توسط خود شرکت های مولد موتورهای جستجو ارائه و مورد تائید قرار گرفته اند.
باید به طور خاص در مورد منابع خود در حیطه بهینه سازی موتورهای جستجو، آگاهی داشته باشید . حتی برخی از این اطلاعات به ظاهر مفید میباشند، ولی در واقع اشتباه هستند. یکی از مکانهایی که میتوانید اطلاعات درستی در این زمینه کسب کنید.
فاکتورهای زیادی بر روی موتورهای جستجو تاثیر گذار است سعی میکنیم به تشریح آنها بپردازیم.
وب سایت شما جزء کدامیک از انواع وب سایت می باشد؟
تا بحال به این فکر افتاده این که وب سایت شما جزء کدامیک از انواع وب سایت می باشد؟ نگاه به این موضوع که وب سایت شما جزء کدام دسته از خدمات می باشد بسیار مهم و قابل توجه است لطفاً روی سوال های ذیل مدتی فکر کنید:
آیا شما می خواهید اطلاعات و عکس های شخصی خود را به نمایش بگزارید؟
آیا می خواهید خدمات خاصی را به کاربران اینترنت بدهید؟
آیا می خواهید خدمات سنتی و قدیمی خود را به روش مدرن تغییر دهید؟
آیا می خواهید محصولات خود را در اینترنت به فروش برسانید و این تجارت جدید را جزو کار خود کنید؟
آیا فقط می خواهید از این تکنولوژی جدید در میان رقیبان خود عقب نمانید؟

و …
شما باید بعد از این که هدف خود را از داشتن یک وب سایت به روشنی مشخص کردید به سوال هایی از این قبیل هم پاسخی به روشنی هدف خود بدهید و روی این مسائل وقت بیشتری بگذارید، این را در نظر داشته باشد که کل شروع کار طراحی اعم از طراحی گرافیک، پیاده سازی امکانات، برنامه نویسی، خرید هاست و دامنه، جذب کاربر و … جزو ۴۰% از کار طراحی می باشد این تفکر که شما برای طراحی یک سایت بلافاصله دست به موس و کامپیوتر شوید یه اشتباه بسیار بزرگ است و هزینه و ضرر زیاد را به همراه خواهد داشت.
سایت های زیادی در زمینه های مختلف وجود دارند که به موفقیت های چشم گیر و درآمد های میلیونی از این راه دست یافتند مانند یاهو، گوگل، ای بای، دیگ و .. که در ابتدای امر فقط سایتی ساده بوده که خدماتی را به کاربران اینترنتی ارائه می کردند. اما هیچ وقت فراموش نکنید که این سایت ها با داشتن خدمات جدید و قابل ارائه، که روی آنها برنامه ریزی کاملی انجام شده و طی زمان و برنامه ریزی دقیق پیاده سازی شده است، به چینین موفقیت هایی دست یافتند و بدون در نظر گرفتن این مطالب دستیابی به موفقیت امکان پذیر نیست.
مجموعه ای که امروز آماده کرده ایم بدون شک برترین مجموعه آموزش SEO در اینترنت میباشد . حجم این مجموعه ۴۳ گیگابایت
امروزه یکی از مهمترین مشکلات وب مستر ها بهینه سازی سایت خود در موتور های جستحو گر میباشد . در همین راستا شرکت های زیادی نیز برای افزایش رنک گوگل و بهینه سازی وب سایت ها به وجود آمده است که با دانستن چند نکته ی کلیدی درباره ی SEO هزینه های بالایی نیز از وب سایت ها دریافت میکنند . امروز وطن دانلود کامل ترین مجموعه ی نکات و ترفند ها ی افزایش رنک گوگل و بهینه سازی وب سایت را برای دانلود قرار داده شده است که با مشاهده ی آن شما نیز دیگر برای بهینه سازی وب سایت خود نیاز به کسی نخواهید داشت .
بهینه‌سازی موتور جستجو (به انگلیسی: ‎Search engine optimization (SEO)‎) که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.

در اواسط دهه ۱۹۹۰ وب مستر ها و ارائه دهندگان شروع به بهینه سازی سایت برای موتور جستجو کردند. در ابتدا همه وب مسترها می بایست تمام صفحات خود را برای آمدن خزنده ها به سایت آنها ثبت می کردند تا در نهایت صفحات آنها در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می شد.

محتویات این مجموعه شامل
Disc One:
Content-driven SEO
SEO for Site Architecture
Keyword Targeting

Disc Two:
Utilizing Link Data
Advanced SEO Tools
Local SEarch Marketing Strategies
News & Image Search Strategies

Disc Three:
Designing a Link Building Program
Good v. Great: Why Some Startups Make the Leap

Disc Four:
History of SEO
Future of SEO
High ROI Social Media

Disc Five:
Researching Search Engine Algorithms
Getting SEO Budget
Conversion Rate Optimization

Disc Six:
SEO business Strategies
Avoiding Penalties

Volume II:

Disc One:
Advanced Analytics
Getting SEO Done!
ROI from Social Media

Disc Two:
Diagnosing & Fixing Penalties
Scalable Site Architecture
Ranking Models

Disc Three:
Live Link Building

Disc Four:
Conversion Rate Optimization
Keyword Battle!

Disc Five:
News Site SEO
The Pacman chunk of the Pie Chart
Getting Links

Disc Six:
SEO is Nothing Without Content
Vertical & Universal Search
The Limits of Automation

Disc Seven:
The Right Strategy, Part I
The Right Strategy, Part II

Disc Eight:
Slide decks for all presentations

فروشنده: می شاپ2

قیمت: 13,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش بهینه سازی و افزایش رتبه سایت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش بهینه سازی و افزایش رتبه سایت


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 810
  • بازدید کلی : 16,146